En riktigt kalldusch

Ja, ni vet, när ni har sett fram emot något riktigt, riktigt mycket och när ni nästan är där så försvinner det.
Jag och Isabel är ju nu lediga från Balettakademien, därför är vi hemma lite tidigare på kvällarna, idag är det onsdag, vilket betyder GREY'S:D men icke:( fem i nio inser vi att det inte kommer komma nått grey's idag, det är fucking hockey på tv istället, jävla skit. HATA hockey nu.

Kollade på mtv all acces idag, visade grejer som kändisar har gjort som är riktigt pinsamt, bland annat visade de ett uttalande Tara Reid hade gjort: "Om folk ska bråka, varför köper man inte ett land och bråkar i då? då skulle vi ju slippa alla terrorister!"
Detta fick mig att minnas Josefines härliga uttalande på Rhodos när vi bad henne tänka lite på de stackars barnen i Afrika som får gå så himla långt för att hämta sitt vatten: "ja, och vad är det? Fattar inte varför de bara flyttar närmare vattenhålen liksom". Tack josse, kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat<3

Isabel blev väldigt, väldigt negativ efter att vi insett att Grey's inte kommer komma idag, hon fortsatte ständigt att upprepa: gud vad tråkigt, åh gud vad tråkigt, guud vad tråkigt. jag kunde se henne sitta där i soffan, zappandes och till varje nytt program sa hon extra irriterat: guud vad tråkigt, så att programmet verkligen skulle förstå att det var tråkigt.
Som tur gjordes det reklam för lyxfällan som kommer imon, då blev hon glad igen, sen insåg hon att det krockade med so u think u can dance. Vi är tillbaka på ruta ett:)

Trots att hon var lite negativ så tycker jag om henne rätt mycket ändå:)

Ikväll kommer iaf sex and the city, så kvällen är lite räddad:)

Melissa: Igår fanns det en google reklam där det stod: "få melissa inom bara 30 dagar" på vår blogg, såg du den? jag undrar vad melissa är.. hoppas det gick bra på jobbet idag iaf;)

//Becca:) mycket snart mina vänner kommer isabels guide till hobby fotbollsfruar, så håll utkik;) 


Kommentarer
Postat av: KLARA

hoppas att du har haft en bra dag! gå gärna in på min blogg och svara på vem som bär upp den bäst ;)

2008-04-16 @ 21:39:48
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Melissa

De e ju jag.... jag la ut den där för några dagar sen. Betalade allt i natura, om ni e intresserade och inte har så mycket CASH, så kan jag hook er up!
dax att gänga sig snart vet du` DÄRFÖR!

2008-04-18 @ 01:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0