fortfarande sjuk:(

Å nej mina kära vänner, inte var jag frisk idag. Vaknade 07.36 imorse med världens brak-förkylning och feber. Stängde av väckarklockan tog en ipren och somnade om. Tyvärr var det inte bättre nästa gång jag vaknade, fick trots allt i mig lite frukost, inget kaffe, kan inte dricka kaffe när jag är sjuk, känns så äckligt då. Insåg också toill min förskräckelse att vi faktiskt inte hade någon glass hemma imorse, tänk er: en hel dag utan glass när man är sjuk! Som substitut för glass har jag idag förgyllt dagen med citronte och honung, lite chris brown, självklart Britney, mycket cheer på youtube(älskar japan:D),days (emma är du stolt?) 7th heaven och vänners bloggar. Ringde även min lilla mormor och pratade en stund, det var trevligt:)
Nu kom äntligen min far hem med glass, så nu sitter jag här med en mega skål med en massa vanlijglass dränkt i chokladsås, dagen är nu räddad.:)
Tyvärr missade jag genomdraget i skolan idag, lite stressande att vara sjuk nu när repveckan börjar o allt, känns så himla tråkigt att vi ligger så dåligt till, iaf vi i dansen, känns inte som att det är något vi kommer bli helt nöjda med, tyvärr. Idag missar jag också johans lektion på BA, det är kiligt.

Nu ska jag äta upp min glass, sen funderar jag på om dte är nått bra på tv ikväll kanske? synd att det inte är onsdag, då hade det vart grey's ikväll..
Imon är jag frisk!

//Becca:)

Kommentarer
Postat av: ciccci pissii

imon e du frisk jah! för du måste va frisk på lördag, tnäk va vi ska äta glass då!!:D
PS ja slår vad om att du inte sov när ja ringde, du hade säkert glass skålen
under hakan o öronen hos britney och inte riktigt orkade sträcka dig efter telefonen, tre timmar senare när du insåg att de inte gick o äta mer glass (inte för att de inte går, utan byttan var slut) blev du så uttråkad så du sträckte dig efter telen:P

2008-04-15 @ 23:41:15
URL: http://ceciliaaslan.blogg.se
Postat av: Sandra

Åh, älska Days ! :D

2008-04-15 @ 23:54:17
URL: http://sandyfraction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0