Fredag

Testa inte att lägg aluminiumfolie i mikron bruna! :) det sprakar och gnistrar då.. 

Jag gick faktiskt upp imorse och gick på min lektion, den ena av dem iallafall, sen hade vi ju prov i arbetsliv & miljösäkerhet( ev. arbetsmiljö i liv?) och eftersom jag inte läst nått så tänkte jag lite fint hoppa över den lektionen, blev lite mindre fint när jag o nella tio minuter innan träffar på läraren, efter det gick jag hem, trots allt..nella gick och kollade på film. tror inte att det var så många där, min klass har väl inte direkt den starkaste närvaron på provdagar.

Imorgon ska vi repa, från kl. 14 och framåt.. OM vi är duktiga får vi ledigt på söndag, tänk, då ska jag göra ingenting hela söndagen och sen ska jag gå med maria på 27 dresses. men ska inte förvänta mig nånting, blir nog lite besviken då, får tänka positivt, vara lite "pusso" (med skånskt uttal, typ piiuusssoouu) som carro skulle sagt;D vi får ju ha sånna där stora fina kjolar på baletten iallafall, det ni!

nu är det sova, sova, sova, har haft lite problem med sömnen det senaste, kanske dricker jag för mycket kaffe om dagarna? nejsh, man kan aldrig dricka för mycket kaffe;)

//Becca

Kommentarer
Postat av: Påli

Haha, vi var sex personer närvarande vid provtillfället.
Som det brukar vara, med andra ord.

2008-04-05 @ 13:10:21
Postat av: ciccci pissii

t.o.m ja har börjat dricka kaffe!
de du!
btw du hr inte fått några läskiga komentarer de senaste?=)

2008-04-06 @ 15:51:59
URL: http://ceciliaaslan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0