noll(0)

Idag har det äntligen skett, fast det vet ni ju redan eftersom ni skrivit upp det i era kalendrar;)
Tandställningen är borta, jag har lite problem att få ihop läpparna, är ju van att ha tandställningen där, så nu går ja runt med lite halvöppen mun och ser allmänt intelligensbefriad ut:)

Jag har fått skäll idag, klockan är ändå bara nio, det är inte illa. Min far och min kära bror är nämligen lite mer miljövänner än vad jag är, alla är nog lite mer miljövänner än vad jag är?
Min kära broder kom nyss in på mitt rum, började högt och tydligt(så att pappa ska höra) säga hur många lampor jag hade tänt, vilket då visar sig vara fyra lampor, inte så farligt, jag försöker spara min egen energi, om jag behöver nått i garderoben är ju lampan där redan tänd, perfekt, om jag behöver nått vid sängen är lampan där redan tänd, om jag behöver nått i närheten av fönstret så är den lampan också tänd och för säkerhetsskull har jag tänt taklampan, ifall ifall. Ser inget fel med det här,
Min far ropade från vardagsrummet att jag måste släcka alla lampor om jag inte använder dom, vilket min bror iofs redan hade gjort.
Nu har jag tänt alla igen, och fick slösa en massa extra energi eftersom ingen lampa var tänd när jag kom, om jag bara  hade fått ha det på mitt sätt, så hade allt varit jätte bra nu, istället fick jag slösa en massa onödig energi..men jag är inte bitter:)

Idag ska vi ha redovisning på balettakademien, önska oss lycka till!

//Becca:)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad tycker du om Hot Shots?

http://drinkit.blogg.se/1207725625_hotshot.html

2008-04-09 @ 09:53:23
URL: http://drinkit.blogg.se
Postat av: Sandra

Ooh, lycka till ! :D

2008-04-09 @ 16:34:18
URL: http://sandyfraction.blogg.se
Postat av: Åke Englund

Grattis till borttagandet av tandställningen :))
/Åke

2008-04-10 @ 00:36:52
URL: http://akeenglund.blogg.se
Postat av: Paula

Du va jätte fin igår, glömde kanske bort att säga det :P
Och duktiga var vi allihopa, allihopa, allihopa =)

2008-04-10 @ 10:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0