små kryp

jag hatar insekter, jag hatar små små äckliga kryp, speciellt sånna där med snabba ben, eller sånna med vingar. eller värst av allt: sånna där äckliga med massa spretande saker som rör sig långsamt!
Igårkväll hittade jag en spindel i mitt rum, ikväll hittade jag en fluga. Som tur är kommer min käre far springande med tidning i handen så fort jag skriker panikslaget. Jag måste ha bevis på att de är döda, så att jag verkligen kan vara säker på att de inte hoppar på mig mitt i natten. Flugan försvann, jag vet inte om den fortfarande lever, jag har inga bevis. Jag är lite rädd för att lägga mig, tänk om den fortfarande lever..
Åke berättade att de både hade haft spindlar och kackerlackor i thailand.. jag ska aldrig åka till thailand.
En gång hittade jag en spindel i min säng i stugan, bytte säng med mormor efter det, aldrig i hela mitt liv att jag sover i den sängen igen..den är hemsökt..

//Becca:)

Kommentarer
Postat av: emma

klart du ska åka till thailand de är hur bra som helst, ja såg inte någon kackerlacka däremot finns de ödlor å såna där tusenfotingar med många ben

2008-04-14 @ 22:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0