TVÅ (2)

Mina vänner, Idag är det bara två(2) dagar kvar, två(2) hela dagar sen åker den bort, min kära nils(tandställningen), han har dock börjat bråka med mig en del nu i slutet, kanske känner han av min lycka av att han försvinner? jag tror han missuppfattar det hela..:)

Jag kan inte sova, jag drömmer hemska marddrömmar om redovisningen på onsdag, om när jag tar ut min tandställning, värst är mardrömmarna om slutprojektet..usch, helt kallsvettig när jag vaknar. I drömmen är inga danser klara, dansarna bara står där på scen och kan ingenting, musikerna skriker att jag ska göra nått, dansarna skriker att jag ska göra nått, JAG säger till och med till mig själv att göra nått, men ja vet inte vad jag ska göra, jag bara står helt panikslagen, publiken skriker hur dåliga vi är och filk vi känner går ut och håller för ögonen!


När jag hade haft den här drömmen för första gången kom jag till danslektion på morgonen, superstressad och såg till att vi fick en exakt planering, hjälpte lite, men nu har drömmen börjat komma tillbaka..

Jag tar på mig för mycket tror jag, jag får skärpa mig lite..tur att jag har bella som tar ner mig på jorden lite ibland.
OCH självklart Britney, bella säger att det förstör henne koncentration, men inte min, britney är bäst:D mohahah


// Becca:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0