Utflykten

"Berätta nu
lär oss allt du vet om hur man håller om
och blir så het så het
vi gillar dig
lär oss livets hemlighet
vi skulle va' genier om alla va' som duuuuu"



Fantastiskt! 19 föreställningen idag var nog den bästa vi gjort, gick sjukt bra, det var roligt!

Igår cheerade vi lite i pausen på fotbollsmatchen på bäckängskulturvecka, jag trivdes som fisken i vattnet och samtidigt fick vi promota lite för utflykten, så jag är nöjd;)

Vi har ju haft fullt upp, som ni säkert förstod när ni läste bellas lilla lägesrapport här nedan. Men oo så roligt, trots skador och lite andra motgångar har det vart skit kul. Nu är det bara måndag och tisdag kvar:( sen är det tillbaks till vardagen, men tro inte att det lugnar ner sig! Nu blir det slutspurt i skolan(herregud, jag vågar nog inte ta studenten) och slutspurt på BA..

Höjdpunkten under föreställningen är när Robin sjunger, M-M-M säger jag bara;) speciellt andra refrängen när falsetten kommer, så är jag i himmelriket;) jag tackar och bugar! Hannas linda-låt är inte långt efter!
Men bäst av allt är väl Ricky?



//Becca:)

Kommentarer
Postat av: Mia

Du har så rätt. Inget slår Ricky ;D

2008-04-27 @ 13:24:39
Postat av: Isabelle

Haha ja, inget slår Ricky. ^^

2008-04-28 @ 00:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0