vaniljglass med chokladkross & chokladsås

Hjälper mot allt:)

Cicci ska till Istanbul,jag vill också åka iväg, gud vad skönt..
Jag känner mig lite trött nuförtiden. Känner inte att jag har så mycket energi just nu, känner att jag verkligen behöver sova lite imorgon. Får dock beslutsångest, jag har vart lite dålig på att gå på mitt iv-val, men samtidigt skulle ja kunna ge vad som helst för att få sova, kanske till och med närvaro på en iv-valslektion..
I helgen får jag iallafall sova ut, en liten stund. Vi har dock rep på balettakademien lördag och söndag från kl. 14.. bye bye personalfest rebecca? ja, vi får väl se hur det blir med det där..
Imorgon ska vi repa ännu mer balett, från 16.15 "untill I kill you guys"..  kommer bli en härlig dag imorgon:)

//Becca

Kommentarer
Postat av: Sanna

Babe, jag vill ju ha med dig =( åh

2008-04-04 @ 10:00:28
Postat av: ciccci pissii

you go girl! de här klarar du!=)

2008-04-04 @ 22:44:05
URL: http://ceciliaaslan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0