Bitter;)

jag är här lilli, så lätt blir ni nämligeninte av med mig:) men ja, vi skriver nog lite i perioder, det blir lätt så..

jag funderade på om jag skulle spinna vidare på isabels gissa vem-lek.. om jag är svaret skulle frågan bli: Gissa vem som alltid är sjuk och därav alltid blir bitter och tycker otroligt synd om sig själv? för det finns ju inte en enda själ i världen som det är så synd om som denne person när hon drabbats av förkylning..

Igår hade lizzey "avskedskalarre",känns lite tråkigt att vi allhiopa splittras nu tycker jag, endast några få som stannar kvar i borås..
Jag och isabel har ju egentligen tänkt ha ett auf-wiedersen party..vi börjar dock slopa idén? eller bella tycker att det är jag som göra det..mest för att jag är lat egentligen, det hade ju vart jätte roligt! men vart ska vi hålla hus? vi blir väldigt glada för förslag, både bra och dåliga tas emot med stor tacksamhet:)

Ikväll ska jag ligga och vara bitter över att det går så himla dåliga program på lördagkvällar, jag ska även äta ben&jerry´s, trots att phish food var slut.. sedan ska jag lägga mig tidigt, bara för att allt är så himla dåligt!
känns som det blir en rätt skön kväll ändå:)

//Becca

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Endast några få? Endast JAG skulle jag vilja säga! Ta mig med!

2008-08-14 @ 01:40:59
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0