Gissa vem?

I min familj brukar vi leka "gissa-vem?". Numera brukar det alltid vara karaktärer ur filmer som härmas. Min stående är "-Under these lessons I will penetrate your mind, and you will try to resist!!" (Snape ur Harry Potter). Nu är det er tur.

Vem har alltid på sig:
linne, vitt, möjligen rött eller svart
cardigan, helst trekvartsärmat, grå eller svart, alltid HM
blå jeans
hårt träarmband
långt halsband med någon piffig figur
??

Och vad köper denna lilla förutsägbara flicka på en shoppingtur i Göteborg? (förutom en hel hög danskläder)
-långärmad grå cardigan, HM
-hårt svart träarmband. (Bara för att tänja lite på gränserna är det tjockare än vanlig och har någon slags kedje/kul-rand.)

Och vad ångrar hon att hon inte köpte?
-långt silvrigt halsband med äppelkontur.

Jag måste ju ha Borås mest förutsägbara klädsel...

/Jag tänker inte ens signa detta inlägg (MEN, jag har ju iaf inset mitt "problem")

PS. Vill någon vänlig själ ta ut mig på en shoppingrunda till? Jag anar en viss tendens att bli som den där Cia på Elle. Samma brillor år ut och år in trots att hon faktiskt har koll på trenderna...

Kommentarer
Postat av: vicky

det måste vara bella!

2008-08-08 @ 02:33:20
Postat av: Lilli

Hehe.. äppelformat halsband det känner jag definitivt igen..

Men va har hänt me Becca nudå? Skriver ni i perioder lr??

2008-08-09 @ 01:00:24
Postat av: Gissa vem!!!!!!!!!!

Gissa vem det är!!!!!!!





Hör auf!!!!



Mothership is calling!!!!!!

2009-01-27 @ 16:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0