Kvinna Gudinna

Sebastian, skulle vara en ära att ta med dig till münchen, det var ju trots allt du som gav mig kvinna gudinna, kommer alltid att vara dig tacksam<3 Jag lovar dyrt och heligt att ha ett antal bilder(för tro mig, det finns ett antal bilder på dig, speciellt efter en kväll då du själv hållt i kameran) på dig uppsatta i mitt rum i München!!

Imorgon mina vänner, ska jag och Isabel på Kräftskiva hos Loeb, ska bli mycket trevligt då nästan hela ligan dragits ihop, dock fattas cicci som fortfarande är i Turkiet...

Isabel har mycket och länge pratat om att hon vill ha kräftskiva, när jag berättar att en kräftskiva äntligen kommer att äga rum svarar hon: jaha, vad kul..jag tror jag har blandat ihop kräftskiva med coctailparty(!!!!????) det var nog det jag vill ha, men kräftskiva låter kul:)

Så efter x antal års tjat om kräftskiva är det alltså ett coclailparty kvinnan är ute efter..jisses..

//Kvinnan Gudinnan Becca;) mohahahha

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Herregud, jag blir helt gråtig och rörd! Nu måste jag ju bara komma ner och göra München. Jag och Emma tar svängen förbi på vägen hem från Frankrike se'n! ;)

2008-08-16 @ 15:39:36
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha ^^,

2008-08-16 @ 23:39:29
URL: http://sandyfraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0