Nedräkning; 17

Idag när jag och min mor stod och gjorde en fruksallad innehållandes tre 4011:or, en 4326:a, lite 4275:or och torkade aprikoser började min mamma prata om hur vi skulle bo i Tyskland;

-...och sen kan ni vara med i en sån där dokusåpa och vara avundsjuka på varandra och så kan allt filmas. Och sen får ni rösta om vem som måste åka hem...

Jag tänker rösta på den som diskar minst och vägrar dammsuga. Eller den som väcker mig när jag försöker sova.

/Bella

Förressten. Idag ringde Becca till mitt jobb och var helt förstörd. Det hade brunnit i x antal timmar i närheten av mitt hus och om man bodde där skulle man stänga alla fönster och helst inte gå ut. Jag förväntade mig svarta moln när jag cyklade hem men blev mäkta besviken. Så besviken att jag inte ens brydde mig om att undersöka saken närmare. Men jag lät fönstrena vara stängda för säkerhetens skull.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänk om det är du som dammsuger och diskar minst !

Då får du rösta på dig själv.. Våga inte slöa, Bella Pee ! haha

2008-08-19 @ 20:34:05
URL: http://sandyfraction.blogg.se/
Postat av: Becca

jag gör VAD DU VILL bara jag slipper dammsuga! så rösta inte på mig?:)

2008-08-20 @ 19:55:12
Postat av: Paula

mm..har hittat hit igen efter sommaruppehållet...

fan vad avundsjuk man blir på er...Tyskland... ^^

2008-08-22 @ 21:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0