Hem ljuva hem...

... som det står på ipodfodral..
vi har varit i sverige sedan halv två idag och jag har ännu inte hunnit gå vilse, känns bra.
är skönt att vara hemma, ser fram emot imorgon, gå upp, dricka kaffe framför tvn i vardagsrummet, gå ut med stina:) det är de små sakerna man uppskattar mest när man varit borta:)
Jag har för tillfället så ont i tanden(igen) att det är svårt att äta, känns lite jobbigt, så imon måste jag väl ta tag i mig själv och ringa tandläkaren, får väl hoppas att de drar ut den jäveln!

Ska klippa mig imon, ska bli skönt, behövs verkligen!

Nu ska jag nog sova snart..

gonatt sverige:)

//Becca

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tintin är nu ditt nya smeknamn. You brought it on yourself ;D

2008-12-19 @ 19:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0