Sedan sist.

Som vi alla vet kom vi hem från vårt kära Munchen den 15e. Sen dess har vi passat på att träffa familjerna, vänner, firat jul, stoppat in bankkortet åt fel håll och jobbat.
Det var väldigt kul att komma tillbaka till jobbet, jag hade faktiskt inte räknat med att folk skulle vara så glada över min återkomst. Jag känner mig mäkta uppskattad på Coop! Tyvärr hade de ju ändrat en del sen sist. De har till exempel helt nya kort-terminaler som jag lyckades göra bort mig vid inför min första kund. Pinsamt värre. Sånt händer, livet går vidare och jag kan ju vara tacksam över att vissa saker förändrats till det bättre :)

Vi har båda lyckats få oss varsitt välbehövt besök hos frisören. Becca har fått lugg och är oigenkänlig, jag ser likadant ut som innan men det känns mycket fräschare. Jag har även införskaffat mig ny hårfärg och hoppas kunna trolla bort de strån som lutar åt rött.

Innan vi åkte pratade vi båda om att det kanske vore bra att träna åtminstonde litegrann under lovet. Sagt och gjort, vi tränade redan första veckan. Vi var med på Älvsborgsteaterns sista träning före jullovet och stannade sedan kvar och tittade på repet inför deras nästa föreställning. Det var jättekul men efter det har det tyvärr inte blivit någon träning iaf för min del. Jag försöker tänka att en riktig träning är bättre än flera halvseriösa.

Imorgon är det tydligen nyår och på torsdag ska Becca och jag byta julklappar. Jag har köpt rosa raggsockar och Sex and the City-filmen till henne. Hon har köpt något som måste bytas senast fredag till mig.

/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0