Söndag

Idag är det söndag, imon åker vi hem;) Det ska bli skönt att komma hem, vila lite och äta gott:)
Vi städar idag jag och isabel, städar, tvättar, packar och diskar och allt man ska göra så att man kan lämna lägenheten i hyfsat fräscht skick:)
Igår var vi på stan, inhandlade några julklappar, jag köpte två julklappar till mig själv med, det är man ju värd ibland:)

Igår blev jag kär, det var kärlek vid första ögonkastet men det var absolut inte vad jag brukar kolla på, men dom skorna var något utöver det vanliga, finns de kvar i januari så tänker jag köpa dom:)

Nu ska jag ge mig på packningen:)

Vi ses i sverige=))

//Becca


Kommentarer
Postat av: loebis

äntligen kommer du hem!!! du e saknad!!! <3

2008-12-14 @ 16:27:03
Postat av: loebis

äntligen kommer du hem!!! du e saknad!!! <3

2008-12-14 @ 16:27:24
Postat av: Sanna

nemen! :O vad är detta för skor. det har jag inte hört något om ;D Sånt du måste berätta för mig baby

2008-12-19 @ 19:00:17
Postat av: Alina

Ha ett trevligt lov! :)

2008-12-19 @ 19:02:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0