Tisdag

Idag var jag och pratade med mina lärare, eftersom mitt penicilin är så stark som det är så har jag nu blivit förbjuden att träna denna veckan, vilket då också betyder att jag inte får göra provet på fredag...
Jag är för tillfället väldigt ledsen och behöver nog smälta det hela lite.. Som tur är så blir jag sjukt trött av mitt penicilin, så min plan om att sova bort nån dag eller två i väntan på bättre tider, blir inte alls svår att uppfylla, så det är väl vad jag tänkt att göra nu..

Isabel håller för övrigt på att fundera över vilken lampskärm hon ska ha i sitt rum, "en jätte stor kan se jätte coolt ut, eller bara helt konstigt.."
Becca: mmm
"Rebecca, jag har en jätte bra idé, mitt träd du vet, på väggen? under jul kan vi klistra upp julkulor och på påsken klistrar man upp fjädrar och på midsommar så..ja, dte har jag inte riktigt tänkt ut än.."
Becca: ja, det är ju jätte smart..

Nu tänker jag gå och lägga mig, jag lämnar isabel till att diskutera inredningsplaner med sig själv, och själv hoppas jag på att vakna framåt torsdag fredag och upptäcka att jag inte alls äter penicilin och inte får träna utan att hela det här  bara är en lite mardröm..GONATT

//Becca

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aw, dissa inte Bellas kreativa tankar! :D

De låter jättefiffiga, tycker jag. Men krya på dig, Becca-ponken!

2008-12-03 @ 00:43:16
URL: http://sandyfraction.blogg.se/
Postat av: vicky

usch tycker synd om dig becca som alltid råkar ut för en massa sjukdomar :P

tare lungt med penicillinet bara!

annars kommer det att utvecklas en massa multi resistenta stafylokocker och det vill vi inte!

(läste det i min förra kurs, haha) ;)

2008-12-03 @ 16:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0