Ur sol kommer regn..?

Jag vet, "Ur regn kommer sol", men för tillfället stämmer det förstnämnda mycket bättre in på mitt och isabels liv.
Isabel och jag har varit hos varsin läkare idag, Bella har lyckats dra på sig halsfluss(min gamla goding) och jag själv har lyckats få en infektion i tandköttet som spridit sig vidare till kinden och örat, det är nice...jävligt nice.. tack vare en jävla visdomstand...
Så nu sitter både jag och isabel och kämpar med varsin penicilinkur..
Jag som har mitt prüfung på fredag är lite smått stressad, egentligen väldigt stressad, eftersom jag har blivit förbjuden att dansa p.g.a. den starka penicilinkuren...

Becca: Men..eh, om man MÅSTE träna då, när får jag träna? :)
Tysk dr: Absolut inte tidigare än torsdag, men bara lugnt då, men bäst för dig är att vänta en vecka.
Becca: jaha, okej..ja..torsdag då sa du..tack så mycket:)

Så torsdag kan jag träna då, det känns ju hur bra som helst med tanke på att provet är på fredag, känns verligen super, verkligen riktigt jävla super..

//Bitter-Becca

Kommentarer
Postat av: J.

Nu får bitter-becca allt ta och hålla sig frisk! Tyskar är duktiga på medicin har jag hört.. en bitter-bertil har åkt på en liten släng av halsont så nu får vi se hur det går i veckan.. ska vila tills L o H kommer.. miss u! Krya! Puss

2008-12-01 @ 21:14:09
URL: http://johannalovisacecilia.blogspot.com
Postat av: Loebis

naaw stackars liten, du får krya på dig å kick as på prüfung på fredag helt enkelt sen kan du va sjuk ett tag till. Mne krya på dig vännen å lycka till på fredag :) Puss

2008-12-01 @ 21:51:05
Postat av: Loebis

naaw stackars liten, du får krya på dig å kick as på prüfung på fredag helt enkelt sen kan du va sjuk ett tag till. Mne krya på dig vännen å lycka till på fredag :) Puss

2008-12-01 @ 21:51:49
Postat av: Loebis

naaw stackars lite, då får vila ordentligt å kick some as på fredag, sen kan du va sjuk igen :) pusspuss

2008-12-01 @ 21:52:52
Postat av: Mia

Nääää!!! Nu får ni hålla er friska. Spec du Becca!!! Krya på er båda två godingar! Puss <3

2008-12-02 @ 13:06:50
URL: http://mariavegborn.blogg.se/
Postat av: lilli

Stackaren.. Men vi har iaf inte lagt på något nytt på jazzen kan jag trösta dig med:)



Krya på er båda två

2008-12-02 @ 13:48:46
URL: http://lillielfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0