Dagen efter..

Yes min kära vänner, idag är dagen efter den omtalade maskeraden. Det är en tung dag, idag är jag en tingeling utan några som helst krafter( annat var det igår vill jag lova, kunde nästan flyga=) ) Det blev en riktigt lyckad kväll, lite väl överfriskad kanske, men ändå väldigt roligt:D
Jag måste ju säga att Fredrik och Maxine var fantastiska som svenska turister, med vita tubsockar, sandaler och magväska! Ur magväskan drar Fredrik fram en karta av Marks kommun, klockrent!
Idag är ju då som sagt inte riktigt lika roligt, lyckades dock ta mig ner till Deli för en söndagsbrunch (lyxigt) med bertil, henrik och viktor, mycket trevligt. ska umgås med cicci ikväll tänkte jag, kolla film o äta glass:)

Imorgon ska ja o bella steppa hela långa dagen:) vi ska även jobba lite med religionen, borde göra min egen religionsinlämmning med..

Vi väntar med spänning på bellas nästa punktlista: Bussisar

Nu tänkte jag sova en liten stund, känns som att det behövs..

//Becca:)

Kommentarer
Postat av: Anna

O hoj :) var bertils fest en trevlig tillställning? Vad klädde ni ut er som? / Anna

2008-02-10 @ 18:42:53
URL: http://elmstrom.blogg.se
Postat av: Becca

Mycket mycket trevlig! jag var ju tingelng;) fick klara mig utan isabel där..

2008-02-11 @ 19:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0