Fantastiskt!

Insåg precis att jag missuppfattat kostnaderna för min drömutbildning(yrkes på BA i gbg). Kändes som en sten lossnade från hjärtat, inte för att jag på något sätt förväntar mig att komma in där, trots att jag vill väldigt mycket, men nu känns det kanske inte lika fullt så omljligt ekonomiskt som det gjorde förr.
Har även insett( ja, idag har vart en sån där dag när man inser mycket) att alla auditions kommer kosta multum, plus alla resor till auditions:) jösses..
Nej, tänk va härligt att komma in på BA i gbg, känns ju redan som hemma, ja o bella kan bo i en mysig liten två/trea i gamlestaden,som Cornelia o kim gör... jag kan tvätta och städa och bella dammsuga och laga mat:) jag kanske diskar också, eller varannan gång kanske?
Vi har kört idag, ja o bella. Hon var JÄTTE duktig, inte ett enda stopp! jag är mycket, mycket stolt!
Hon är också sjukt synsk den där kvinnan Isabel, det har jag också insett idag.
Idag har jag även lyckats att vara hemma nästan en hel dag utan att göra någonting, tro nu inte att ja har tid att ta de lugnt o göra ingenting, nej jag har massa läxor som jag skulle ha gjort. men icke!
Nu är det nog dags att börja planera lite, det kör nog ihop sig annars. Bella påminde mig precis om ett härligt minne när jag fann en banan i min väska, en banan som legat i väskan under jullovet. det var ingen bra dag den dagen. Isabels misstag involverade keso och advocado och ett härligt folieinlindat kokt ägg, dock bara en vecka gammalt. jag kanske ska vara glad över min banan..

//Becca:)


Kommentarer
Postat av: Love

varför skulle det vara ett problem med pengarna? Man får ju studiemedel. är man under 20 kan man ändå få dispens, det fick martin i m2 iaf.

2008-02-05 @ 22:11:23
Postat av: Bella

Haha. Love, man ska ju betala tillbaka pengarna med ;)

2008-02-11 @ 11:02:23
URL: http://belbec.blogg.se
Postat av: Mathe

vaddå?? kört?? har bella körkort eller é ni olagliga å bella övningskör me becca?? höh??

2008-02-20 @ 14:44:11
URL: http://hejjagethilda.blogg.se
Postat av: Becca

Ingen kommentar på den mathe:)

2008-02-24 @ 19:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0