Inte på topp

Jag kan väl inte påstå att jag är på topp. Inte direkt. Men, det är ju lov snart, som sagt. En sista sväng till Göteborg innan lovet. Undra vad jag ska göra då... Kanske borde
  • Träna på workshopen med Becca
  • Göra klart arbetet i religion, också med Becca
  • Gå till banken
  • Gå till det andra bankliknande stället
  • Skicka lite jobbansökningar. Bara kanske
  • Skriva lite ansökningar till skolor. Vore bra
  • Köpa ny balettdräkt
  • Shoppa :))
  • Massage vore ju något det med. Men det blir nog någon annan gång
Rebecca har lite planer på gång. Jag borde packa nu. Kasnke ringa ett samtal också. Om jag hinner.

Ps. jag gillar punktlistor :)

/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0