Kiss and tell

Har precis kommit hem från Stadsteatern. Jag o bella var på Cullbergbalettens föreställning "point of eclipse".
Jag tyckte att den var helt fantastisk, den var verkligen fängslande bra!:) Gillade koreografin väldigt mycket, och de hade nått liknande stofft på scen vilket gjorde att det blev så fina linjer efter stegen! Han är ett geni den där Johan Inger!

Har jobbat idag, var inte alls sugen igår, men det var riktigt skönt! riktigt skönt att slippa tänka på allt runtomkring och bara koncentrera sig på en sak.Var kul att träffa alla jobbar-kompisar med, har inte jobbat på några veckor så har inte träffat dom på länge! Jobbar en liten stund imorgonbitti med, innan workshopen.
Ja, vi har våran lilla "prep-workshop" imorgon, vi ska utsätta några få människor( ännu färre nu när isabel glömde att ringa:P) för våran Stepp-workshop som vi ska ha med ettorna och tvåorna. Vi får nog jobba lite på religionen också, jag borde verkligen göra min egen religon med, fortfarande..

Stötte på Ludde idag efter jobbet, bjöd in mig själv till fika med "mia & gänget" (ludde,mia,elton o Robin), mycket trevligt. Mötte också anna, hennes pojkvän o sebastian, så de blev en stor-fika. Robin lovade att jag skulle få vara med i gänget om ja kom på lördag, jag ska göra mitt bästa;)
Imorgon blir det ännu mera fika, det gillar vi!

Nu ska jag sova och drömma om Cullberg!

//becca:)


Kommentarer
Postat av: cicci´pissi

ja väntar fortf på bellas lista om hobbyfotbollsfruar!

2008-02-12 @ 22:03:19
Postat av: Åke Englund

hej rebecca :)
det var kul att träffa dig på jobbet idag, du jobbar på tok för sällan, vi träffas ju aldrig. tycker att det är bra att du har lov så att jobbar lite så man får träffa dig :)
vi får ta ett biobesök snart igen!
kram åke ;)

2008-02-12 @ 23:20:27
URL: http://akeenglund.blogg.se
Postat av: Bella

cicci´pissi: Den kommer! Jag känner viss press bara. Jag tänker mig att första kapitlet blir "hur man beter sig på match". Har du tankar om saken är du välkommen att kommentera eller mejla ([email protected]) :D

2008-02-12 @ 23:41:56
URL: http://belbec.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0