Lov

Nu är det bara en balettlektion och en improvisations lektion mellan mig och lov, känns bra. Dagen till ära har jag ätit frukost hemma hos nella och sedan Mcdonalds med mor min.
Snart bär det av till Göteborg, känner mig lite seg idag, la mig nog alldeles för sent igår, var tvungen att titta klart på scrubs..
Igår hann vi inte med BA, gjorde NP i matte b, härligt, härligt, satt mest och flinade när jag insåg att jag mest gick på känsla, tal efter tal efter tal..ja ni fattar.
Var på kalas hos mormor igår med, Sven fyllde 79 så det blev smörgåstårta o vanlig tårta, mumsigt.
ser nu att min vecka inte vart den nyttigaste, får ta igen det nästa vecka, halverar portionerna;)

//Becca:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0