Lyx

Idag har vart och fortsätter vara en riktigt lyxig dag.
Har kunnat sova tills jag vaknar, trots att det iofs bara blev till tio, men ändå! Har även hunnit med en fika, mycket mysigt! Ikväll blir det filmkväll och mys med malla.
Känner mig lite stel såhär dagen efter Romans balettlektion, lite sådär stum i benen. Li(?) hade ju imporvisation med oss igår med, var en otroligt skön klass, man kände sig lite halv konstig i början men sen blev det bättre!
Enligt bella såg jag ju iofs manisk ut när vi skulle gå med sittbenen, men jag bjuder väl på den:)
Har lite ångest inför NP i matte B nästa vecka, men det löser sig kanske, bella har ju bestämt sig för att jag ska klara det, vill ju inte göra henne besviken!
Saknade vicky's psyk-utfall i skolan igår också, ser fram emot nästa sceniskt musikprojekt lektion, då kommer de fram igen:)
På måndag får vi reda på vad var o en ska göra i slutprojektet med, ska bli kul.
Nu ska jag fortsätta min lyxdag med advocado,keso och ett härligt meninslöst tv program!

/Becca:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mahahaha, jag LOVAR att inte få några anfall denna veckan :) men seriös, vem får INTE psyk anfall av o sitta still i nästan tre hela timmar :o det är ju knäppt hur vissa klarar det!

2008-02-04 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0