Och så kom snön..

Det har varit en toppen dag idag, jag har vart på asbra humör och förkylningen är som bortblåst! (påli lilla du, hoppas du blir frisk snart:))
Jag var riktigt laddad för ikväll när jag satt på jobbet, satt och njöt av tanken att få ha mina nästsenast inköpta pumps och så tittar jag ut genom fönstret.. Tro fan att det har börjat snöa då! det ENDA som kunde förstöra mitt humör idag var att det skulle börja snöa och självklart.. Trots snön var jag ändå på hyfsat humör resten av tiden på jobbet, dom är ju för goa allihop:)
Men just nu är jag extremt arg på den där himla snön och jag sitter och blänger ut genom fönstret (det hjälper ingenting, det snöar bara mer!) jag tror dom jävlas med mig där uppe...
Mia kom med en liten nödlösning och sofia stod starkt fast vid att man kan ha pumps när som helst, så det ser ut att bli en bra kväll ändå! förhoppningsvis lyckas jag få med mig bella med! hennes folk ska ringa mitt folk snart...
Tills dess laddar jag upp med low, david guetta o lite J.Lo:)

//Becca:)


Kommentarer
Postat av: Åke Englund

Hej!
Hoppas du kunde använda pumpsen som du ville :)
Kram Åke

2008-02-17 @ 11:18:42
URL: http://akeenglund.blogg.se
Postat av: Påli

Aw, hoppas att det gick bra med allt!
...och jag mår mycket bättre nu. ^^

2008-02-17 @ 13:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0