Paus

Kan börja med att förklara bilden bella la upp i förra inlägget, när jag var liten klädde min kära mor mig i så kallade "ski-pants", bella tycker att det är extremt roligt och har därför valt att påminna mig om detta;)

Nu är den över, vi har lämnat in religionsuppgiften! vilken känsla! Nu är alltså religionskursen slut, matte b kursen är slut och framgången är också slut. Detta gör att vi får ännu mera ledig tid, vilket betyder att vi kan stanna kvar i skolan och dansa ännu mer, innan vi åker till göteborg, för att dansa:)

Slutprojektet är i full gång, vi ska koreografera slagsmål och fotbollsmatcher, ska bli kul! Kung fu fighting kämpar sig kvar i hjärnan:)

Min helg blir bra, ska imorgon hälsa på mitt kära gamla cheerdanslag, ska bli sjukt kul o se deras program, är jätte spänd:D ska sedan fika med maria, kanske blir det uteservering som vädret ser ut nu.. Sen blir det självklart lite jobb, stängning lördag och söndag, kanske blir det en liten date med mia emellan, om hon hinner efter sin roadtrip till jönköping;)
Jag ska i vilket fall som helst njuta av en helt LÄXFRI helg!

Snart bär det av till Göteborg, Balett och stretch med Roman!

//Becca:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0