söndag

Ber om ursäkt till lilli för att vi inte uppdaterar varje dag, ska försöka skärpa oss..
På tal om att skärpa oss så kan jag meddela att vi idag har pluggat i 5 timmar! kan ni tänka er det va? minus en timme när grey's var, men ändå! vi har stenhårt studerat scientologin och jag måste säga att det är väldigt, väldigt flummigt och mycket man inte riktigt förstår, intressant, men flummigt..

Har vart en tuff vecka, mycket i huvudet och runt omkring men det börjar lägga sig lite nu, börjar komma tillbaka lite till verkligheten igen, känns skönt.

Mitt kära gamla cheerdans lag vann igår DM guld och mest minnesvärda, m-.m-m säger jag till det;)

Nu ska jag bege mig tillbaka in i läxornas värld, är det inte fantastiskt? jag har huvudvärk med, typ inget syre i rummet, får nog öppna fönstret lite tror jag..

//Becca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0