teknikens under

Ja, är det inte fantastiskt? Idag har jag fått uppleva teknikens härliga under. Vi har pluggat idag igen, jag och Isabel, När jag skrivit till allt nytt försvinner texten, språlöst försvunnen blev den, så det var bara att ta nya tag, underbart.. När jag sedan kommer hem fungerar inte mikron, lampan på toan är sönder, alla klockor blinkar, jag anar strömavbrott.. min kära älskade mobil, nils för övrigt, vägrar att starta, trots upplivningsförsök med laddare och liknande vägrade han, några få sekunder vaknade han men försvann igen, nu ger jag honom lite tid och hoppas på det bästa:)

ja, jag håller förresten med Isabel i det förra inlägget, vi har reagerat väldigt olika på det som hänt, men allt börjar som sagt gå tillbaka till vardagen, TACK för allt!

workshopen gick bra, för den som undrar, jag sov bra inatt, trots att cicci var här:)

Nu ska jag skriva klart min framgångs uppgift, så den är ur vägen! sen bär det av mot BA, inte super laddad idag, men det kommer nog:)

Jag ser fram emot torsdag, då är det mesta i skolan över för tillfället, då kanske man t.o.m kan ta lite sovmorgon...

// Becca:)

Kommentarer
Postat av: ciccipissi

heeyy!! du får de o låta som att djävulen sov över!

2008-02-27 @ 23:45:56
Postat av: becca

well....;)

2008-02-28 @ 15:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0