Våfflor med Chokladsås

Inatt sov jag hos cicci, vår frukost bestod av härliga våfflor dränkta i chokladsås och kaffe till det, en perfekt start på dagen!
Jobbat idag, vart på jätte bra humör hela dagen så det har vart skit kul att jobba! Tror att det var långpromenad som gjorde det:) 
En klar höjdpunkt under dagen var när Åke och jag lyckades tajma våra fullspäckade scheman, vi lyckades trycka in ett biobesök lördag v.10.. ser fram emot det:)
Bella har vart i göteborg idag, shoppat lite och äntligen fyllt på mobilen:)
Mia är idag deppig för att hon inte lever i en barbie film. hon vill också ha den där perfekta killen som bara är jätte mega perfekt.. men hon har ju mig som tur är!:)
Jag har nu lyckats bli förkyld, igen, jag måste erkänna att jag är grymt faschinerad av mig själv där, jag lyckas alltså vara sjuk mer är vad jag är frisk.. är jag igång för mycket blir jag sjuk, gör jag ingenting blir jag sjuk och gör jag lite mittemellan, ja, då blir ja sjuk.. det är allt en gåta det här tycker jag..
Imorgon är jag ledig, blir nog mest till att plugga men jag hoppas på sol så att jag kan gå ut och gå en långpromenad med mia, vore trevligt.

God natt!

// Becca:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0