Nu är det på riktigt.

Rebecca och jag har bokat biljetter idag. Till flygresan mot Tyskland som bär av tidigt som attan den 4 september. En torsdag. Det tog ett bra tag, närmare två timmar, då flygfixarna hade något krångel med visa-korts-betalning.

Nu tänkte jag spela ett lära-sig-tyska-spel. Hoppas det är bra.

Vi har förövrigt kommit igång med träningen riktigt bra båda två och jag är stolt. Idag har vi spelat tennis och för att vara första gången Becca håller i ett rack gick det väldigt bra måste jag säga.

Lilli! Vi har försökt ringa dig! Hör av dig!

/Bella

Kommentarer
Postat av: ciccipissi

var försiktig me becca på glyfplatsen bara!;)

2008-07-09 @ 02:37:33
URL: http://ceciliaaslan.blogg.se/
Postat av: ciccipissi

du anar inte de..men verkligen VAD SOM HELST kan hända...även det omöjliga! beliveee meee!

2008-07-09 @ 02:38:17
URL: http://ceciliaaslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0