Coop vs. City

Ja, vi jobbar ja. Jag ahr egentligen inget på schemat för än vecka 28 men förra veckan fick jag ändå jobba alla dagar utom söndag och idag har de lyckats boka upp mig tills imån. Jag väntar bara på deras samtal om mornarna... Men det är trevligt så länge det inte börjar gå utför för mig och Josefine, det gör det ibland...

Appropå vädret Becca så var det en från Bygg idag som sa att det skulle bli finare till helgen, trevligt va? Vi träffas imån ja och jag tänkte ju också kolla om vi kunde göra det lite tidigare än planerat med tanke på jobb mm.

Nu ska jag käka. Ha det bra!
/Bella

Ps. Idag hade vi massa marabou i lunchrummet... Jag var själv...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, mmm-marabou.. <3

2008-06-24 @ 02:24:22
URL: http://sandyfraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0