haard work work

Yes, isabel o jag vi jobbar på i våra butiker(coop o city), idag är det för min del maraton, 7-22 med några raster inräknat:) jag tänkte att eftersom jag har en hel veckas semester(det trodde ni inte om mig va?) så kan jag lika gärna passa på att jobba lite nu innan:) Nu är jag alltså hemma o mellanlandar lite snabbt, äter dricker kaffe o pratar i telefon:)

Har idag försökt nå den där bertil,men hon vägrar svara..hörde att hon var his frisören...kanske därför..

Häromdagen blev jag hotad på jobbet, var en liten tant som ville ta livet av mig, jag kunde inte priset på en tvål.. hon lyckades dock inte:)

jag känner att jag har lite bella-abstinens idag, var länge sen vi träffades nu, som tur är så har vi bestämt date imon innan jobbet:)

Tror ni det blir fint väder nästa vecka? annars kan jag ju lika gärna jobba på min semester...

Hade världens mysigaste midsommar med familjen nilsson, med massa mat o hemmagjorda midsommarkransar:) Blev även lite party med sanna, mia, loeb o grabbarna, mycket trevligt:)

nu är det dags igen! ha de gött:)

/Becca:))

Kommentarer
Postat av: Sanna

Becca du är vad som definerar en workoholic!! Kanske dags o börja plugga lite priser med... lite läskigt med mordhot ;P Midsommar var så myysig <3

2008-07-05 @ 00:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0