semester

Imorgon börjar jag min semester, funderade ett tag på att skriva "kan" och hoppa in om de behöver mig, men har nu funderat om.. eftersom det inte verkar bli nån jävla sol under min härliga semestervecka så insåg jag att det nu är dags.. tre veckor, kanske fyra? så är det nu då äntligen dags att sätta igång med träningen igen.. det motar, det motar väldigt, väldigt mycket, men det måste göras! så idag ska jag kolla upp om onyx har några roliga pass under veckan( finns nämligen inte en chans på miljonen att jag går o tränar själv, har inte den diciplinen tyvärr). Eftersom jag har semester kan jag ju inte skylla på jobbet om jag inte tränar, så jag måste helt enkelt pallra mig dit.. Jag håller även på med ett litet "mat-schema". kan ju lika gärna plågas lute extra om jag nu ändå ska tvinga mig till träningen:)
Egentligen är det inte det att jag inte gillar att träna, bara det att när det inte är DANS så är det liksom inte riktigt lika roligt.. men de har ju världens goaste bastu på onyx, det får bli min belöning:)

nu ska jag sätta mig o kolla på nån film, kanske går det någon bra på tv ikväll? helst vill jag se en geishas memoarer, men frågan är om jag äger den tro?

Bigshots kanske går ikväll? det är bra bra bra! (som sex and the city, fast med fyra karlar istället:D)

ha dte bra vänner:)

//Becca(som idag "firat semester med en 3-rätters middag med sanna och cicci, och som även idag målat naglarna med ett jätte jätte fint rosa nagellack:)"

Melissa: läser du fortfarande?:) idag var det en man som tappade ett kaffekort på jobbet, tog upp det, tänkte att du kunde fått det, men han kom tillbaka o frågade efter det.. så jag gav tillbaks det;)

Kommentarer
Postat av: vicky

vi kan träna ihop när jag kommer hem ;)

kommer nog lagt på mig typ sisådär 5 kilo efter resan ;P haha

2008-06-29 @ 21:18:15
Postat av: Nella

jag ska köra yoga på tisdag, och så blir det till att springa på bandet på onsdag. feel free to join! ;)

2008-06-29 @ 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0