S.O.S

Bloggen måste räddas! idag försökte jag tala vett med isabel över msn, en lätt förvirrad konversation pendlande mellan gamla bekanta som addar en på fb men inte hälsar på stan och bloggen. Isabel avslutade det hela med att skriva hälsa bloggen från mig, jag skriver imon..så bloggen: bella hälsar, hon skriver imon:)
Hon skulle på bio ikväll..igen.. Vi var på bio i onsdags! Sex and the city, Det var det bästa jag vart med om, jag fullkomligt ÄLSKAR filmen.. trots att jag trodde att jag skulle kissa på mig efter alldeles för stort intag av både kaffe o cola, så var den helt fantastisk!!

På tal om för stort intag, hahah, nej då:) men igår var det torsdagskväll i Borås, vad passar då inte bättre än att gå ut o dricka lit vin med tjejorna, jag, sanna och loeb vandrade mot lilla torget, där var det proppfullt.. vi vandrade då tillbaka mot vårt trogna viskan där vi slog oss ned vid gabbi o aleks..mycket trevligt, aleks stackars fick stå ut med tjejsnacket, men han överlevde nog: )

Idag har jag shoppat:D köpte en väska, när jag kom hem upptäckte jag att ena dragkedjan inte fungerade:( kiligt.. så imon ska jag gå o hämta en ny:D sen såg jag en annan väska med..en bag..jag vill ha den, om den finns kvar imon ska jag köpa den, fanns bara en kvar, så om denär kvar är det meningen..fan om den inte är kvar, då kommer jag gråta.. jag vill ha dom där "we all have our bagage" med.. ska köpa imon.. letade efter en plånbok idag med, har den perfekta i huvudet, hittar den dock inte i nån butik..inte än..andrea har en näst intill perfekt, kankse snor hennes:P har även de perfekta skorna på dna..svarta, höga med hål i klacken..åh..jag vill ha dom, jag måste ha dom! när ska jag använda dom?

Nästa vecka har jag semester, då kommer sommaren:D

puss o kram
//Becca:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0