still standing

yes, i klassrapporten står det: still standing och drop outs.. jag står kvar under still standing, Isabel också.. så alla vi som står kvar under still standing, för oss är det sista veckan nu den här veckan.. Egentligen var det väl sista veckan förra veckan, men ändå:)

På tisdag har vi bal, ska bli kul.. nästan klar med allt, nu är det bara smycken kvar, har vart i hela knalleland idag, men inte hittade jag något, trots stackars lilla bertils försök:) vi gick o åt glass i parken också, mysmys:)

På onsdag klär vi flaket..pigga och glada;) undrar om nån fixar musik?

På torsdag tar vi studenten;) då kommer min baaouuwwta släkt:) o några vänner o äter lite, Åke! du ska få en karta, jag jobbar på den! jag är på min andra nu, så du får lika olika alternativ:)

jag har blivit förkyld tror jag..inte alls bra, borde og ta det lite lugnt nu fram till allt är över, tänkte åka med ner till stugan på fredag, bara pusta ut lite innan jobbet sätter igång, kan vara skönt..

vänner, ni får trycka på bella lite om att hon ska uppdatera, jag känner mig lite ensam här nu, på toppen, hahaha

Gonatt=))

//Becca:)

Kommentarer
Postat av: Liiii

Ja exakt var håller du hus Isabel? Inget illa menat, Rebecca, jag bara undrar hahha..

2008-06-04 @ 18:21:53
Postat av: Sebastian

Kommer Åke till dig? Herregud, då hade jag velat komma med! Eller, det kanske är lika bra jag inte gör dte vid närmare eftertanke ^^ Haha

2008-06-04 @ 23:18:22
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se
Postat av: tessa

hihi hur var det nu på studenten för er? ringde ju din fam. becca,.. och störde en stund :) underbart väder fick ni :)

2008-06-07 @ 18:55:57
URL: http://litalenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0