We all have our bagage

Var inne på lycka idag med gabbi, hittade små söta fyndiga grejer, mysigt mysigt:)

Nu är det bestämt,(ca) Den 8e september flyttar vi till München, jag o isabel, (o lilli? har du skickat in?)
Hela veckan har gått ut på att ringa, bestämma telefondater med bella o jobba.. har lite dåligt samvete för att jag inte låst upp träningskortet än, men fasen.. jag pallar inte att träna, ingen lust alls, känns väldigt motigt, kanske borde ta tag i mig själv på måndag? så har jag några dagar på mig att ladda med..

Har vi uppdaterat sen studenten? nu minns jag inte..det är rätt dåligt isåfall, får skylla på att vi vart busy med iwanson(för övrigt skolan vi ska gå på i münchen)
Just nu funderar jag på hur fasen jag ska kunna få med mig hela mitt liv ner till tyskland? jag vet nu vad ni tänker: ta bilen med ett släp! jaja, men nu är dte så att vi kommer flyga ner.. herregud..hur ska jag få med mig allt? jag kommer få lämna massa skor hemma... :( massa pumps som bara kommer damma på min hylla...
Positivt med att åka är att vi kommer ha ett "auf wiedersen - Party" i augusti nån gång, ska bli mycket trevligt:)

just nu snurrar ne-yo - closer o Chris brown - forever i huvudet:)

ska ta o lägga mig nu, ska ju jobba imon med:)

ta hand om er vänner!
Puss o kraam

//Becca=))

Kommentarer
Postat av: Nella

Becca, det där med träningkortet - det löser jag ;) Hoho. Jag tycker i alla fall att detta är grymt kul för er! Vi hörs senare <3

2008-06-14 @ 10:41:01
Postat av: Påli

Beccz! Vem skall nu ersätta min rosaglittrande Cosmo-motsats hemma i good ol' Borås? :(

2008-06-14 @ 10:58:02
Postat av: vicky

ni kommer få det så kul :D

jag hälsar på! ;D

tills dess får ni börja leta efter en bliviande tysk till mig:D

2008-06-14 @ 15:48:26
Postat av: vicky

ni kommer få det så kul :D

jag hälsar på! ;D

tills dess får ni börja leta efter en bliviande tysk till mig:D

2008-06-14 @ 15:48:27
Postat av: Liiii

Självklart har jag skickat in:P Mig blir ni inte av med i första taget mohahahahha....

Men har ni beställt flygresa och allt redan?? :P

2008-06-14 @ 19:04:00
Postat av: ciccipissi

ja vill inte att becca flyttar....=(

2008-06-16 @ 01:28:56
URL: http://ceciliaaslan.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag är en självisk person. FLYTTA INTE!

2008-06-16 @ 18:12:29
Postat av: Mia

Nää.. förlåt! FLYTTA! Jag hälsar på =)

2008-06-16 @ 18:13:27
Postat av: Sanna

Kommer sakna dig toook mycket =( Men vilken chans för er... och jag kommer definitivt hälsa på, fixar inte ett helt år utan mitt lyckopiller <3

2008-06-17 @ 22:18:36
URL: http://sanshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0