burned

Igår piggade bertil upp mig med lite söndagsmys:) haha..
Imorse kläckte vi den briljanta idén att vi skulle sola, så vi drog oss ned till solariet, en kvart var..perfekt!
Tog lite lagom, fick några fräknar annars var det rätt lungt.. nu är klockan halv elva o som det har blossat upp! herregud, jag är helt rosa/röd.. får minnen från rhodos:) men det kanske lägger isg snart? mohahah

försökte ringa bella, men hon svarade inte, inte på mess heller..hon kanske har lagt sig, hon ska ju faktiskt jobba imon..

Idag har mormor o sven vart här, jag fyller år imon(som ni redan vet eftersom ni antecknat det hela:D), så idag var de här o firade mig lite, mycket trevligt:)

Jag känner mig fortfarande lite avskalad, som i en bubbla..

nu ska jag nog sova, gonatt:)

//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0