Cheerdans<3

Vet ni vad? I lördags fyllde min gamla tränare 25, firades med storkalas på MC hurricanes. Jag hade så roligt, jag minns nog inte senast jag hade så kul! Sanna stackaren blev lite chockad när vi, efter ett litet intag av alkohol började strectha, bygga och hoppa, amanda fick(trots min nervositet) till en flickis mitt på dansgolvet med. Hysteri utbröt också när vi insåg att vi var samlade, hela SM laget från 06..  mycket lyckat:D Jag saknar min cheerdans jätte mycket, så mycket att jag till och med kan känna ibland att jag inte vill vidare, jag vill stanna och dansa cheerdans.. Kanske klarar mig utan toe touch dock:)

Idag är jag lite irriterad med, på lite allt möjligt, mest på att jag fått jobbtid 16-22 på min balkväll, trots att jag hade fått ledigt den veckan.. men lite irriterad på allt..  jobbigt med sånna här dagar, man blir så trött på sig själv. För helst vill jag bara sitta och blänga på folk idag, bara hata.. haha, herregud..Malla hade kallat mig sur-mutta idag..

Jag vill att min Bella ska bli frisk, jag klarar mig inte utan henne, jag hatar att behöva åka utan henne, jag känner mig så ensam och liten, helt lost..

Nu ska jag dricka ännu mer kaffe och så ska ja kolla lite cheer på youtube, blir nog på bättre humör då:)

//Sur-Becca




Kommentarer
Postat av: Sanna

Låt oss säga att avundsjukan frodades inom mig när jag insåg att jag inte ens fick upp mitt ben en tiondel utav vad brudarna fick.. hahah men jag e inte bitter... nej nej.. inte alls ;P

2008-05-14 @ 18:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0