Det är inte lätt när det är svårt

Var det ingen som kunde sagt till mig att det var dags att deklarera? Jag kan ju inte sånt. Och så går jag och blir en vecka försenad. Vet ni att man får värsta böter då? För en vecka! De borde faktiskt ringa och påminna alla dem som gör det för första gången. Det är synd om oss små.
Till råga på allt uppgraderar de just nu sina tjänster så jag kan inte ens deklarera nu när jag kommer ihåg det. Jag måste vänta till imån. Eller ikväll typ klockan sju. Kan ni åtminstånde påminna mig då?

/En lite ledsen Bella som hade sett fram emot en lite större återbäring

PS. Jag är sjuk. Jag har snytit mig så mycket att jag till slut fick näsblod. Jag tror jag skulle behöva en assistent. Jag klarar inte riktigt mig själv alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0