Fiasco

Isabel förstår inte hur man som artist väljer att kalla sig för fiasco, hon tycker att det är alldeles för uppenbart hur det går med karriären då:P

I helgen har vi vart i gbg, audition till balettakademien, för mig gick det som för perelli(fiasco, haha) nej, men jag är faktiskt väldigt besviken, på riktigt.. Men för den lite bättre halvan av belbec gick det väldigt bra, Isabel är fortfarande i gbg på audition, jag är väldigt stolt över henne o hoppas att hon kör stenhårt nu:)

Jag har lite svårt att greppa allt nu känner jag, känner mig lite förvirrad, det är student snart, fortfarande varken skor eller klänning, innan det är balen, fortfarande varken smycken eller väska.. måste ordna biljett o shit. ska jobba med och mitt upp i allt fyller jag år med, herregud, det här hinner jag inte med!

Nej jag tror att jag ska ta mig ett varmt bad kanske...kanske dyka ner i nån bra bok några timmar?
Jag tänker iaf total-ignorera rättskunskapen:)

Puss o kram
//Becca:)

Kommentarer
Postat av: lilli

Tjo!

Ingen fattar hur du kunde åka ut Becca.. Helt knasigt..! Aja nu är jag och Bella ur spelet så de e bara Josie och CJ kvar. Men dom kommer nog in båda två:P

2008-05-25 @ 22:31:45
Postat av: Mia

Du är bäst i min ögon! Jag hjälper dig gärna med smycken och väska :) Säg bara till, så är jag där och ser till att din dag blir super!

2008-05-26 @ 11:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0