Fredag

Jag vet cicci, men idag har jag faktiskt försökt ringa dig två gånger och du har inte svarat en endaste gång!:P

Vilken dag det har varit och klockan är bara 12.20, hemskt! Min härliga dag började med prov i rättskunskap, vår lärare var sen så jag o nella hade fått upp hoppet om att det skulle bli inställt, men minuten innan man får gå(man måste stanna en kvart för att vänta på läraren, sen får man gå om han inte kommer) då dyker han upp, PÅ MINUTEN, jag kände hur tungt allt blev. Inte nog med att jag var tvungen att göra provet, det är nog också det sämsta prov jag någonsin skrivit, jag tror till och med att jag gjorde bättre ifrån mig på naturkunskap B, och det var inte bra.. ja, både ja o nella var klara efter 20 min, det blev korta svar;)

När jag sedan vart hemma en stund ringde lilla malla och ville kolla studentkläder, mycket passande eftersom jag varken hittat skor eller klännning. Med den turen jag haft idag kan ni ju tänka er att jag hittade både skor o klänning? Nej, fan. Vi var i varenda lilla butik, men icke, varken skor eller klänning, tänk! inte ens skor! Usch, nu måste jag kolla i göteborg, när ska jag hinna gå i göteborg o shoppa..usch, jag kanske skulle gå naken..

Nu ska jag plugga, eller det är tänkt att jag ska plugga, men först ska jag ringa bertil o bella, sen ska jag plugga:)
Jag kommer inte plugga.

Vi hörs vänner;)

//Becca:)

Kommentarer
Postat av: emma tranemoo

har du rättskunskap? de hade ja med ju haha
nej becca för allas skull gå inte naken hahahah ;)

2008-05-09 @ 14:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0