locked out

Jag har helt glömt av mitt lösenord till min nya mail. Man kan ju svara på en fråga med, en fråga man valt själv ni vet? bara det att jag glömt svaret på min fråga. MEN man kan ju också få lösenordet mailat till sig själv, bara det att det mailas ju till den mailen jag inte kommer in på! det här är sjukt frustrerande.

Jag spenderade min lördag med Nella i Boråshallen, det var CHEER SM, fantastiskt! Jag har inte vart så lycklig på länge! helt underbart, stämningen, dofterna, människorna, åh I LOVE IT!! jag var som ett barn i en godisaffär, nella intygar det så gärna så:) Jag kände också att jag lyckats när nella i slutet av dagen säger: alltså, jag känner för att hoppa och kicka!:D
För övrigt var MFC fantastiska(självklart) mitt älskad gamla danslag tog SM-guld, Cheer a tod silver, Nikki tog guld o stunterna tog guld och silver dem med:) Underbart:D jag är så lycklig och stolt nu!
Fabest 5ive..helt amazing:D

Isabels fantastiska råd: vänd dig till ringtån..

//Becca:)

Kommentarer
Postat av: Nella

barnet i godisaffären, fisken i vattnet, handen i handsken, sugröret i mer-förpackningen - du var allt! tack för att du drog med mig, bexter ;)

2008-05-05 @ 22:33:09
Postat av: Nella

*kommentar*
alltså, det här är så kul! (A)

2008-05-05 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0