no more BA:/

Sitter här och sjunger med till nothings gonna harm youuuu från sweeney todd, borde nog sova, ska göra det snart med:)

Idag var sista riktiga lektionen på balettakademien, bara föreställningar nästa vecka, känns lite konstigt, kommer nog bli tomt.. känns lite tråkigt faktiskt, samtidigt som det självklart känns jätte skönt, börjar bli lite segt att flänga fram och tillbaka överallt nu..
Fatta vad mycket fritid vi kommer ha... vad ska vi göra?
Jag tror ios att det är sant som loebis sa till mig en gång, att jag aldrig kan ta det lugnt, måste ha hundra saker och varje sekund planerad, annars blir jag uttråkad.. så jag lär nog inte ha några problem att fylla ut den här dötiden. Jag tänker iaf jobba mycket, det är trevligt:) umgås med mina kära vänner som jag inte hinner med i vanliga fall, ja det blir nog bra till slut:)

Nu blir det ett litet uppehåll fram till på måndag här på bloggen, men stanna kvar kära vänner, snart kommer tävlingen, med fantastiska priser!

//Becca:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0