Potato potato

Isabel säger:
jag tar med mig yoggi yangster och kanelgifflar och choklad. om inte min syster har snott kanelgifflarna. då tar jag bara yangster och choklad.
Becca säger:
okej..........
Becca säger:
tack för att du delade med dig av den infon
Isabel säger:
ska du ha matsäck?
Isabel säger:
sku du ha yoggi yangster eller?
Becca säger:
matsäck
Becca säger:
hahahhaha
Isabel säger:
vadå?
Becca säger:
jag ska ha baguette med skagenröra
Becca säger:
o tre-pack mer
Becca säger:
matsäck hade man väl typ på lågstadiet?
Isabel säger:
va!?
Isabel säger:
lätt inte
Isabel säger:
det har man ju jämt
Isabel säger:
vad kallar du din mat då?
Becca säger:
mat
Isabel säger:
hahahahahaha
Becca säger:
hahhahahhah

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha ^^,

2008-05-16 @ 16:49:42
URL: http://sandyfraction.blogg.se
Postat av: Mia

Asså ni två ibland. ;P Tycker om er!

2008-05-16 @ 17:26:35
Postat av: Anna

Yoggi Yangster äger ju ;D haha

2008-05-23 @ 14:47:50
URL: http://elmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0