Stockholm, Stockholm, Stockholm

På fredag åker jag och Isabel upp till Stockholm, ska på audition till kulturama och ev. den där tyska skolan.. Ska bli väldigt kul att åka iväg lite, ska få hälsa på min kära kusin som jag inte träffat på jääätte länge, så det ska bli mycket trevligt:) Trevligt att både nella,lizzy och lilli även befinner sig i närheten:)

Jag borde verkligen sova nu, bella kommer nog bli arg om hon läser det här, hon tycker inte att jag ställer upp för henne, hon tycker att jag borde ställa klockan på 6,bara för att ringa och väcka henne.. jag brukar vanligtvis gå upp vid kvart över 7 när vi börjar 8, så vid 6-tiden har jag ju min bästa sömn..
kanske borde väcka henne imon ändå? vad tycker ni??

Imon ska jag ringa bertil<3, var alldeles för länge sen nu!

Gonatt vänner:)

//Becca;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin fin blogg asså ;) me like

2008-05-14 @ 18:13:29
Postat av: Johan

Lycka till i Sthlm båda två!!!

2008-05-15 @ 13:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0