the worst pies in london

yes, jag har lyckats få tag i soundtracket till Sweeney Todd, fantastiskt!

Nu har vi varit lite dåliga på att uppdatera och tyvärr kommer vi nog vara lite dåliga ett litet tag framåt, men håll ut, för mycket snart kommer en tävling med ett fantastiskt pris här på bloggen:) så det är allt värt att vänta på!

Idag är vi lediga, från Bäckäng, mycket skönt. Fast jag borde plugga på min rättskunskap, fan. Egentligen vill jag gå ut i solen och äta glass och få lite färg i ansiktet, men jag blir så seg i solen, så kommer inte orka dansa ikväll isåfall..
Bella skulle sola idag sa hon, hon skulle äta frukost på sin balkong i solen o sen skulle hon sitta där tills vi ska till BA... glidare:)

nej, rättskunskap: Here I come

Ta hand om er vänner:)

//Becca:)

Kommentarer
Postat av: ciccipissi

du skulle ha umgåtts me mig igentligen! men de e lugnt, nästa gång=)
föresten de här me blogg har börjat blii segt, vi får ta upp de igen, de e ju så vi ser till att den andra lever:P

2008-05-08 @ 23:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0