Tyskland

Idag när jag o loeb satt utanför henne kastade jag bort mitt tuggummi, rakt in i papperskorgen! det är sådana saker som gör en riktigt glad:)

Jag känner mig splittrad, klart att Munchen vore trevligt, men bara släppa allt o dra i tre år? det är så mycket pengar med.. Och så Tyskland, jag kan inte tyska..jo, jag kan räkna lite o sen kan jag säga abendschule o tageschule.. det är väl ungefär det tror jag..Känns lite läskigt ändå tycker jag.. vad tycker ni?

Loeb köpte ett par skor på internet, sjukt söta, rosa med vita prickar^^ låter skumt, men jag är kär..de är i lack och kanske lite för höga..men ändå<3 de var för små för henne(:D) så idag har jag provat dem, lite för stora, men med party-feets i så är de lunch:) min käre mor tycker inte att de var passande till studenten..jag funderar på att ignorera det hela och använda dem ändå..

//Becca:)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ignorera och använd dem!!!

2008-05-29 @ 20:49:05
Postat av: Loebis

hoppas du och skorna blir lyckliga tillsammmans :)

2008-05-31 @ 13:44:39
Postat av: Lilli

Jag tror jag kör på Tyskland! Vad säger ni brudar??

2008-05-31 @ 18:31:28
Postat av: Nella

AAABENDSCHULE... TAAAGESCHULE!
det är allt jag har att säga, tack för mig.
/balechtschule

2008-06-01 @ 23:25:41
Postat av: emma tranemooo

bier kan jag om de nu stavas så men de är öl de kommer man långt på

2008-06-02 @ 20:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0