wild n craazy

yes, Isabel berättade idag att hon såg sig själv som en laglös när hon cyklade genom stan.. hennes bromsar fungerar inte, hon har väskan på axeln, pratar/skriver sms samtidiigt OCH hon cyklar över övergångsställen(hon leder alltså inte cykeln över:P) så mina vänner Isabel är nu wild n craazy:)

Jag och laglösa-isabel har även kommit in på Iwanson, i Munchen.. lee också.. vi blev väldigt överraskade, så nu funderar vi lite på vad vi ska ta oss till här..

Ikväll ska jag vara klar (och supehet, enligt cicci) kl. 7..sen ska jag njuta av en kväll med kära vänner och förhoppningsvis lite alkohol:P

Undrar vad Isabel gör för laglöst ikväll..... :)


//Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0