2 dagar

Ja, nu är det nedräkning, känns som att halva jag redan åkt hem, är lite halvt frånvarande på klasserna ibland, måste skärpa mig de här 2 dagarna bara!

vet ni vad?! Igårkväll hittade jag choklad på internet-dosan, det är oftast så spåren från isabel brukar se ut! mohahaha

Vår käre vän Lee har nu även skaffat sig en blogg: lillielfstrand.blogg.se =))

Idag har vi yoga, då gäller det att vara på topp! Jag trodde att jag hade testat yoga innan jag började på iwanson, det stämmer dock inte! All annan yoga jag tränat förut är avslappning jämfört med steffis yoga! herregud..

Min far ringde idag och berättade att Sterling gått i konkurs, tack gode gud att vi inte bokat några biljetter med dom! phu!
Det ska bli jätte kul att komma hem, men en sak känns väldigt jobbig: PACKA, jag hatar att packa! åhh, hatar resväskor efter första tiden här, då vi bodde i våra.. och nu ska de fram igen, piss! men ska bli kul att komma hem ändå:)

nej nu tror jag att jag ska stretcha lite, min kropp behöver nog det..

//Becca:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0