3x Housewarming

I lördags hade vi inflyttningsfest. "3x Housewarming", började festen hos ida och robert med tema cocktailparty, gick sedan vidare till oss med tema barnkalas, vandringen avslutades hos Winge/Elfstrand/Svensson/Lindqist med tema fjortisfylla. Kvällen var mycket lyckad, trots att vi hos W/E/S/L fick polisen på halsen..

Idag sa min dator till mig att den har för lite ledigt utrymme..Om den HAR ledigt utrymme är det väl ändå inte för lite.. åh, nu måste jag väl göra något åt det här antar jag..

Nu är det bara 4 skoldagar kvar tills vi åker hem, känns väldigt konstigt! jag känner mig lite bubblig och nervös, vet inte riktigt varför, men det ska bli sjukt kul att komma hem! Tjejerna har redan planerat ett besök på viskan på lördag och så lördagkvällen ute i vimlet:)
Jag har också lyckats planera in det hela såbra att jag kan gå på Citys personalfest nästa lördag, vilken timing:)
På tisdag är det jag och nella på viskan, sedan mot BÄ-trappan för lite QT, det kommer bli en bra hemresa det här:)

Jag har en, eller ja, okej, några nya favoritlåtar, väntar fortfarande på mias mail för övrigt?!:P men iaf, det som spelas på repeat i mitt itunes för tillfället är: Remy Martin - Conceited, Usher ft.Will.i.am - What's your name?, N.E.R.D. - Everyone Nose, Janet Jackson - So much betta;)
Isabel har redan tröttnat på dom;)

//Becca=)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag mailade! Men sen kom det tillbaks en mail att mail:et misslyckades! :O Får maila igen ;) Puss<3

2008-10-30 @ 16:40:34
URL: http://mariavegborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0