Jag är trött

Ja, okej, jag åt choklad. Men bara två rader. Inte insåg jag att det bara fanns fem rader... Nu har jag iaf köpt en ny plus en flaska med cola så nu är väl alla nöjda och glada? Jag iaf :) I fortsättningen får jag äta över diskhon så ingen märker... :P

Idag sprang treorna runt och provade sina frisyrer inför fredagens föreställning. Coola värre. Tror bestämt att jag sett det i ett av Elles alla modereportage...

Imorgon ska Becca färga mitt hår. Det kan ju gå hur som helst med tanke på att hon inte pysslar med sånt varje dag. Som tur är blir det ingen större katastrof ifall det blir fel. Jag ska ändå bara gå från brunt till brunt.

Jag är dödstrött och klockan är bara tio i nio.

Dagens tyska meningar:

Ich gehe auf clo - Jag går på toa.
Ich bin auf clo gegangen - Jag har gått på toa.


(Är dock inte helt hundra på stavningen.)

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0